12.2.10

Ξύλινο κουτί από κρασί μεταμορφώνεται σε ραφάκι


Είχα λοιπόν αυτό εδώ το κουτί από κρασί για μήνες στο ντουλάπι μου και δεν ήξερα τι να το κάνω... Ήξερα ωστόσο ότι έπρεπε να το κάνω κάτι! Το κρασί βεβαίως το είχαμε πιει προ πολλού, όταν μου ήρθε η ιδέα να το κάνω ραφάκι για τις swarovski μινιατούρες μου.


Έβγαλα λοιπόν το καπάκι που δε μου χρησιμεύει σε τίποτα και ξεκίνησα να το βάφω... Αρχικός στόχος ήταν να το κάνω κρακελέ...μετά μετάνιωσα. Το πέρασα λοιπόν με τρία χέρια καφέ ακρυλικό, αν και το πρώτο μου βγήκε πάλι λίγο ροζ (ωστόσο το διόρθωσα στο τρίτο χέρι).
Έβαψα και το εσωτερικό του ανοιχτό γαλάζιο πάλι με ακρυλικά...
και έκανα σχεδιάκια με χρυσό ακρυλικό στο εξωτερικό του...
Με το γνωστό τρόπο (κρεμαστράκι στο πίσω μέρος) το κρέμασα στον τοίχο.
Στο σελοτέιπ μη δίνετε σημασία, είναι για να κρατάει στη θέση του τη λεπτομέρεια από χαλκό, μέχρι να κολλήσει...

Τώρα θα ήθελα να βρω ένα ή δυο ίδια κουτάκια για να τα κάνω σετ τα ραφάκια και να βάλω και άλλες μινιατούρες. Δεν ξέρω όμως πού θα βρω... ή τι άλλο θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Καμιά ιδέα;;

4 σχόλια:

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Πολύ καλή η ιδέα σου.

χμ...θες ιδέα ε??? Έχω μία. Μπορείς να τυλίξεις με μεμβράνη το κουτάκι-ραφάκι σου και με χαρτοπολτό να φτιάξεις και άλλο, ολόιδιο (αν δε βαριέσαι βέβαια)

Δημιουργία είπε...

Βλεπω εισαι πολυ ευρηματικη.Οσο για αλλα κουτια: πηγαινουμε στην καβα,παιρνουμε προμηθειες, πινουμε το κρασακι και μας μενουν τα κουτια :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Eγω παλι ειχα ενα ξυλινο κουτι απο ουισκυ, το ζωγραφισα και βαζω διαφορα μεσα

Ανεράιδα είπε...

Nemecis, όντως καλή ιδέα ο χαρτοπολτός, αλλά βαριέμαι τη διαδικασία! Πολύ χαμός γίνεται βρε παιδί μου με τις κόλλες ή τα αλεύρια... κι όταν δεν έχεις χώρο και τα κάνεις στην κουζίνα σου όλα αυτά.... άστα...χαμός!

Δημιουργία, και τι ωραίες δημιουργίες φτιάχνουμε μετά τα κρασάκια, έ;; χαχα

Ρίκη, θα ήθελα να τη δω τη ζωγραφιά σου...Το θέμα είναι πως δε χωράνε και πολλά αυτά τα κουτιά...

Σας ευχαριστώ κορίτσια για τα σχόλια και τις προτάσεις σας!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails